Trajanje posamezne vsebine: 8 moderatorskih ur; število udeležencev 10-15.
Komunikacija in reševanje konfliktov
Se strinjate, da je vzrok velike večine težav v podjetjih neustrezna komunikacija?
Se zavedate, da vaše veščine komuniciranja odločilno vplivajo na doseganje vaših ciljev?
Ste prepričani, da vas sodelavci dobro razumejo?
Ali veste, da je ustrezno komuniciranje veščina, ki se jo da osvojiti?
Na interaktivni delavnici udeleženci ozavestijo, kaj se dogaja v procesu komunikacije, kaj ga podpira in kaj ovira. Spoznajo potrebne spremembe, ki ključno prispevajo k boljši komunikaciji in odnosom v organizaciji.
V drugem delu izobraževanja se udeleženci posvetijo konfliktom. Z njimi se vsi srečujemo dnevno, tako v službenem kot privatnem okolju. Lahko nas izčrpavajo, nas delajo nemočne in agresivne, lahko pa nas fascinirajo, nas učijo in spodbujajo naš osebni razvoj. Reševanje konfliktov je bistveno bolj pomembno, kot vsi razlogi zaradi katerih se ljudje odločamo konfliktom izogibati.
Razreševanje konfliktov je bogata naložba v dobre medosebne odnose, v našo uspešnost pri komunikaciji in osebno zdravje.